Ursäkta mig...

... men som jag skrev i förra inlägget har jag varit otroligt trött och stressad den senaste veckan. Mina 2 läsare är rasande på mig, men jag kom hem från Turkiet på söndagen och var lite nedstämd. Min sömnrytm var usel efter resan så det kändes lite jobbigt att vakna tidigt på morgonen för att gå på jobb.

Nu har jag i varje fall klarat av veckan och nu är det bara en vecka tills jag och min syster åker till Rhodos! Kommer troligtvis att känna mig lite under isen även efter den resan, men som tur behöver jag jobba bara två dagar den veckan. Den 4. juni blir jag nämligen student! Då skall jag hålla några dagar ledigt, spendera tid med mina vänner och festa!

Jag har fortfarande inte hittat några skor till studenten, men jag har inte riktigt hinna leta heller. Dessutom är jag väldigt nöjd över mig själv för att jag fick bokat en tid hos frissan åt mig till den 3. juni. Tänker på att färga och klippa och sedan bara ha det löst på lördagen. Intressant va? Haha, jag är lite överaktiv just nu, ser så mycket fram emot VM-finalen imorgon! Dessutom börjar Eurovisionen om en och en halv timme, är egentligen inte så intresserad, men det är ett bra motiv till att proppa i sig allt gott! Är i Rusko och vi har jordgubbar med grädde, godis, glass, chips... Jag har dessutom sådan lust att nätshoppa just nu, men jag vet inte... Tänkte ta och kolla runt lite nu, men får se till att inte göra några impulsköp. Vi hörs igen!


Var ju helt tvungen att sätta en bild på vår nya hjälte. Det här målet glömmer vi inte på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0