På Rhodos!

God kväll från Rhodos, jag sitter just nu på ett internetcafe (har 8 minuter kvar så detta får bli ett kort inlägg!) Meddelar bara att allting är finfint, vi kom hit på måndag morgon, då hade jag hög feber och kände mig ganska dålig, men det gick hastigt förbi och nu är allt bra! Det har varit stekhett (troligtvis närmare 30 grader idag) och jag har nog fått en del färg, men tyvärr ganska mycket av det röda... Hursomhelst, till näst skall vi och se på Danny (finska Danny alltså, inte Danny Saucedo eller vad han nu heter, haha!) och imorgon skall vi till The Water Park - skall vara typ Europas största vattenpark? Vi får se! Nu slutar min tid, vi hörs kanske igen! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0