Lite mer uppdatering

Haha, jag har den har gangen 7 minuter kvar sa nu ar det annu mer brattom an forra gangen - sa brattom att jag inte hinner kopiera och klistra in de skandinaviska bokstaverna! Hursomhelst, hej pa er, vi ar just nu pa nagot random hotell som har internet. Det var idag pa morgonen muligt sa vattenparken var stang?! Vi blev lite arga, men vi skall forsoka gora ett nytt forsok imorgon. Snart skall vi ga till butiken och kopa lite dricka och sedan ga till bargatan! Det ar inte hogsasong har annu sa vi far se hur det ser ut dar...

Fran en sak till en annan: Jag hittade mina studentskor idag! De ar inte alls sadana som jag hade tankt kopa, men jag alskar dem! De ar ganska hoga sa far val ga omkring med dem en hel del innan "den stora dagen". Citationstecken for att jaaaag inte tycker att det ar nagon varst speciell dag, men vissa lar val tycka det. Nu ar det 1 minut kvar, jag maste hinna logga ut och allting, hoppas allt ar bra och hoppas Islands vulkan inte forhindrar oss att komma tillbaka, haha. Fast nagra dagar skulle val inte vara sa farligt... Hejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0