Ingen rolig väckning idag

God morgon! I kväll åker jag med mina vänner till Alanya! Dock verkar det som om precis allting strider emot mitt åkande just nu... Jag har varit sjuk och haft hemska allergibesvär ända sedan onsdagen, men inte nog med det - nu har jag ögoninflammation också! I båda ögonen. Jag vaknade med alla ögonfransar fastklibbade i varandra och en sjuhelvetes huvudvärk! Var inte den skönaste väckningen. Laddar upp en bild för att visa hur charmig jag är.


Vi var hos oss igår kväll och Cami frågade plötsligt om jag har ögoninflammation. Tittade i spegeln och konstaterade att ena ögat var lite rött, men lät det vara. Och idag vaknade jag såhär!

Jag kommer knappast att uppdatera så mycket från Turkiet, men det blir kanske ett inlägg eller två. Jag lovar att lägga upp massor med bilder så fort jag kommer hem. Nu skall jag laga mig färdig för att gå på jobb. Är nog en tjusig glassförsäljare just nu... Skall försöka få dem som kommer till kvällsturen att komma lite tidigare. Jag hinner troligtvis inte skriva något mer idag, men jag önskar alla en trevlig dag och kommande vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0