Varit på Attack

Jag kom hem för en timme sedan, var på Attack och på gymmet. Fan så tungt det kändes! Kanske för att jag var ute i förrgår? Överlevde i vilket fall som helst och nu sitter jag här och är godissugen... Det är helt sjukt, jag är godissugen hela tiden. Vad skall jag göra?! Det blir dyrt och väldigt ohälsosamt att proppa i sig godis varje dag!

Det blev inte någon loppisrunda idag, vi får ta det någon annan dag istället. Har försökt städa här hemma, men jag skulle nog bli världens sämsta städerska. Jag städar sällan, men när jag gör det, vill jag göra det ordentligt. Detta medför att jag river ner alla mina saker för att ordna dem på nytt, men sedan tröttnar jag och sakerna blir framme. Efter många timmars städande är det alltid stökigare än då jag började, suck!

Jag har inte så mycket mer att säga, men en liten sak! Jag vet att jag är ganska sen, men jag hörde först idag om brevet, skrivet av Richard Burton, som for med Elizabeth Taylor till graven. Hela berättelsen är så romantisk, men även väldigt tragisk. Onödigt att jag berättar så mycket när ni kan läsa själva t.ex. här! Fascinerande...

Har inga egna bilder just nu att visa, de får komma senare... Här får ni Richard och Elizabeth i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0