Min dröm

Jag kom ihåg min dröm idag när jag vaknade, men glömde den snart och kom inte ihåg den igen förrän jag satt på biblioteket på eftermiddagen. Jag tänkte faktiskt börja skratta, alltså hur sjuka kan drömmar bli? Jag vet att jag inte kan förklara denna dröm heller, men jag skall göra ett litet försök.

Jag var på vår sommarstuga och hade just fått veta att jag har en Suzuki PV där. När jag skulle pröva den var det en gris. Nej, inte en gris, utan ett ordentligt svin! Jag reagerade förstås inte på denna konstighet. Jag ville så gärna provköra min PV, men visste inte hur man skulle få motorn igång. Sist och slutligen lyckades jag (tänker inte beskriva hur det gick till) och körde på sandvägen med min PV... På vägen hände allt möjligt, men drömmen slutade till att jag körde rakt i vattnet för att jag inte koncentrerade mig. Min allra sista tanke i drömmen var "Gick motorn månne sönder nu?". Kort och koncist.  


Jag och min überfina PV (benen är nästan mina egna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0