Jag är smått förälskad

För cirka 2 år sedan tittade vi en film hemma hos mig. Medan vi såg på filmen umgicks vi med varandra och kunde därför inte helt koncentrera oss på vad som hände i filmen. På grund av detta tyckte jag inte att filmen var speciellt bra. Igår kom samma film från TV:n och jag bestämde mig för att ge den en till chans. Tur det! Jag kände efter bara några minuter att jag kommer att gilla den... Filmen hette Twilight.

Igår på dagen skulle jag ännu inte ha trott att jag säger detta, men... Twilight är ju skitbra! De kunde inte ha valt bättre skådespelare, och att huvudpersonerna nu sällskapar i riktiga livet... Kan det bli mera romantiskt? Vi skall se nästa del någon dag, och jag skall absolut läsa böckerna i något skede!


Kommentarer
Postat av: heidiii

jag har två första delarna som böcker! säg till när du vill låna!

2011-03-07 @ 20:14:47
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-08 @ 20:16:16
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: marie

Twilight är bra :)

2011-03-09 @ 23:33:48
URL: http://mariesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0