Heidi gästbloggar

Hejsan alla Minnas bloggläsare!

Det är Heidi, Minnas syster, här som skriver. Jag har aldrig bloggat förut, det här är verkligen spännande! Jag har många gånger funderat på att starta en egen blogg, men jag tror att jag skulle vara en urusel bloggare. Min fantasi skulle knappast räcka till och dessutom är jag inte så insatt i fotografering. Men nog om det, nu skall jag berätta om min och Minnas dag! Vi har idag varit på både BodyPump och BodyBalance. Jag typ tvingade Minna att efter pumpen ännu bli på balancen med mig, ojdå! Timmen är en blandning av yoga, tai chi och pilates. Ganska lugn men ändå riktigt effektiv. Efter träningen var vi till butiken och köpte lite ätbart till kvällen. Ja, och här någonstans i mellan hann jag också låsa ut mig från min lägenhet, men det fixade sig! Nu har vi ätit karelska piroger med ägg och tittat lite på Big Momma's House 2. Helt rolig film!

Minna har annors idag igen haft studentskrivningar, nämligen engelska. Hon kommer säkert att skriva hit igen om hur dåligt de gick och hur svårt det var. Men det skall ni inte ta seriöst, så gör hon alltid! Sen klarar hon sig alltid ändå jätte bra! Typiskt... Men jag måste ju erkänna att jag själv är helt likadan!

Nåja, jag tror det får räcka med bloggandet för min del nu. Vi ska fortsätta ligga här i soffan! Jag tror det också blir dags för att ta fram Rocky Road glassen! Mums! Ja just det, jag glömde ju skriva att vi också som vanligt surfat omkring på andra svenska bloggar... Anusblekning, bröstoperationer och annat trevligt... Gaaah!

Tack och hej!


Systrarna!

Kommentarer
Postat av: emelie -

Kikar in och önskar dig en trevlig lördag! :)

2011-03-19 @ 15:39:51
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0