God morgon!

Okej, klockan är två, men för mig är det ännu morgon... Jag kände för att vara lite slö idag, har ju vaknat vid nio hela veckan! Jag hade inte tillgång till nätet eller TV:n igår, så jag gick i sängen klockan åtta och läste på min bok (ja, jag skulle läsa på mina skrivningar, men boken var ändå på engelska - bättre än ingenting!) Efter bara några minuter somnade jag och vaknade vid tolv! Jag tvättade tänderna och somnade på nytt. Jag har alltså sovit från åtta till elva, vilket blir... 15 timmar!

Det är härligt väder ute, jag har verkligen lust att gå ut och promenera eller något, men jag borde ta fram böckerna och sätta igång. Kommer nämligen inte att kunna läsa imorgon heller, skall träna hela dagen! Det är en happening i Nådendal, men jag lär berätta mer om det imorgon. Nu måste jag ta och göra något!


Kommentarer
Postat av: Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS

ha en fin dag :)

2011-03-13 @ 11:52:59
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Sandra

ha en fin söndag :D

2011-03-13 @ 11:53:29
URL: http://frostochfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0