God kväll och natt!

Jag kom hem från träningen runt sju och har nu varit i duschen, tittat på TV och ätit. Gjorde världens godaste kakao med grädde, mmm! Jag skall strax fortsätta se på TV och sedan läsa lite. Har snart läst färdigt The Secret Dreamworld of a Shopaholic av Sophie Kinsella. Hon är en av mina favoritförfattare faktiskt, gillar hennes stil att skriva! Jag läser ganska mycket, och varannan bok brukar vara någon typisk chiclit och varannan någon blodig deckare. Lite balans i det hela liksom!

Det är speciellt roligt att läsa just den här boken för man pratar om Finland i den! Eller närmare sagt om det finska språket, och det finns även ett helt brev som är på finska i den. Orkar inte förklara, men läs boken! Den är bra!

Ännu en sak innan jag återvänder framför TV:n. Jag har idag kanske fått jobb på en glasskiosk! Skriver mer om det när jag vet mer, men för tillfället är jag väldigt glad och förväntansfull. Jag som trodde att jag skulle vara tvungen att tillbringa hela våren och sommaren på samma jobbplats igen... Men som sagt, skriver mer om det senare!




Inte många av bokens läsare som förstår vad det står här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den koppen ser frestande ut, jag dricker sockerfri varm choklad måndagar och fredagar, en bra start på veckan och en bra början på helgen:P

ska snart börja läsa: en shopaholic säger ja, är den bra?

2011-03-17 @ 10:33:39
URL: http://bellasinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0