Tummen ner

Jag har alltid tyckt att Tigis Bed Head- produkter doftar så gott så jag har använt dem i många år nu. För några månader sen köpte jag deras Treat me right-hårmask, men den är ju helt värdelös! Den skall ge glansigare och friskare hår, men man ser eller känner absolut ingen skillnad. Så dyrt som det är (runt 30€ i butiken, dock köpte jag från nätet för cirka 10€) så skulle man ju förvänta sig något bra...

Dessutom har jag nu märkt att mitt hår blir mycket snabbare smutsigt när jag använder Bed Heads shampoo och balsam än när jag använder något billigare märke. Burkarna är fina och doften jätte god, men det blir nog att byta märke nu!


Kommentarer
Postat av: Felicia

hmmmm bad, :/



PUSS

2011-01-28 @ 16:16:33
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0