Torsdag

Oohh vad klockan är mycket! Satt sist och slutligten i varje fall över sju timmar i skolan... men idag började också mitt fyra (eller tre? beror på hur det blir med Stockholm på tisdag!) dagars veckoslut, hur skönt! Får alltså ligga vaken hur länge som helst idag och spela Angry Birds... höhö. Och nu behöver jag dra mig till skolan bara för prov och skrivningar (och mat... om man orkar!)

Snurrande också en stund på stan efter skolan. Skulle aldrig ha trott att jag köper åt mig något... orange? Inte lackleggins heller för den delen, eller boots med nitar på? Kom i varje fall hem med allt det idag!



Btw! Grattis till Mary-Lu Zahalan-Kennedy för världens första examen i the Beatles -studier, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0