Tisdag

Fyfan vilken huvudvärk jag haft nu i två dagar! Sov väl dåligt förförra natten eftersom jag vaknade igår med en riktigt sjuk nacke, och idag kändes det ännu värre. Huvudvärken kommer av det alltså... Jag får huvudvärk av nästan vad som helst, ibland t.o.m. av att dricka vatten, haha.  

Annars har jag väl haft en ganska vanlig dag idag. Lyckades igen försova mig på morgonen och ännu mer än igår, men effektiv som jag är så var det inga problem. Stekte även plättar till efterrätt. Jag skulle göra det mycket oftare om det inte tog så lång tid! Och imorgon är det min sista riktiga skoldag i Katedralskolan, konstigt... Men slutar 10.45!

Nu blir det en till Burana och en dusch. Här ser ni några bilder på mina perfekta plättar! (Som skall ätas med sylt, grädde och socker!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0