Naglar

Jag har aldrig i hela mitt liv haft lösnaglar! Jag skulle vara så rädd att de går av eller lossnar att jag säkert inte skulle kunna leva vanligt. Dessutom skulle det inte gå för mitt jobb... Därför har jag inte heller så ofta nagellack på naglarna, blir stressad när det börjar lossna och tar bort allting, vilket sliter naglarna ganska mycket (även om borttagningsämnet inte innehåller aceton blir mina naglar helt uttorkade).

Mina egna naglar är naturligt ganska tunna och går lätt av, men bara jag orkar ibland sköta om dem kan de växa hur långa och starka som helst! Har prövat både Trinds och Dead Sea Cosmetics produkter och båda har varit väldigt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0