Lördag morgon då...

... eller ja, dag är det ju redan. Tydligen hade jag en rolig kväll igår. Vi var hos Julle och for därifrån vidare till baren. Cami kom till oss och sova, men hon for för någon timme sen. På vägen hem igår köpte vi en pizza och det kändes som om det var det godaste jag nånsin ätit, men så är det ju alltid med "fyllekäk", haha.

Idag tror jag att jag skall fara till Rusko och sova över hos min mamma, jej! Än så länge ligger jag i sängen. Vi tittade just Skins femte säsongs första episod och jag vet inte riktigt vad jag skall tycka. Jag älskade de två första säsongerna och tyckte också om trean trots att det kom en ny generation (som tur blev Effy kvar!). Fyran var redan lite för deppig så kanske bra med en ny generation igen... Skall nog ge den här femte säsongen en chans trots att första intrycket inte var något superbra.


Den nya generationen. Ingen snygging som Chris eller Freddie här inte!

Ingen Kaya Scodelario heller mer :( Btw, tycker det är coolt att hon och Emma Watson är vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0