Hemmakväll

Det ideala veckolutet för mig är en dag fest och en dag hemmakväll med något gott att mumsa på framför ett bra TV-program eller liknande. Idag är det just en sådan hemmakväll. Ligger i soffan, ser på TV, läser en New York-bok (gaaah jag vill dit nu!) och har massor med smått och gott att proppa i mig. Åt dessutom en jätte god biff med ugnspotatis tidigare idag! Mitt enda bekymmer är att jag inte har PSP på den här laptopen, men jag får laga bilder imorgon. Har en hel del!

Före vi kom till Rusko var jag och mamma till Citymarket och handlade. Så roligt att de har en hel Amerika-hylla där! Haffade åt mig några Jell-O-paket. Har aldrig smakat på det, men tänkte laga det ännu ikväll så det är färdigt imorgon! Undrar hur det smakar?

Jag borde klara mig!

 



Kommentarer
Postat av: Emelie

Cool blogg ;)

2011-01-29 @ 21:07:32
URL: http://fighhhter.blogg.se/
Postat av: Frida warberg

åååh skaplig sugen man blev nudå !



fin blogg :)

2011-01-31 @ 14:54:29
URL: http://fwarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0