Sovdags snart!

Jag måste få en ordentlig, minst 7 eller 8 timmars sömn inatt. Jag skall sitta ännu en stund på soffan och gå igenom gamla anteckningar och uppsatser, men sedan skall jag lägga mig och försöka få sömn. Det borde lyckas, jag känner mig redan nu lite småtrött... Jag får hoppas på att vakna upp pigg imorgon! Åtminstone har jag förberett mig med allt möjligt gott att mumsa på under provet (croissanter, muffins, choklad, Coca-Cola m.m.)! I den situationen bryr man sig inte hur hälsosamt det är, bara det smakar gott! Nu skall jag fortsätta... Hörs imorgon (med lite roligare inlägg). God natt!


Tråkmåns

Kommentarer
Postat av: Sannie

Vilka bloggar brukar du läsa? :)

2011-02-10 @ 21:10:51
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0