Colaöl och luftchoklad

God morgon (goddag egentligen)! Jag vaknade runt tolv och känner mig inte så värst bra... Blev lite spontan "fest" igår kväll hemma hos oss. Idag blir det dock ordentlig fest med alla mina bästa vänner då Cami fyller år imorgon! Förväntar mig en rolig kväll! 

Skjortan som jag skrev om igår var inte alls fin i verkligheten (färgen var på något sätt "fläckig"), men jag hittade allt möjligt annat kul. Kan ta och visa senare! Tillsvidare blir det två bilder på min colaöl och luftchoklad som min syster hämtade åt mig från Tyskland!


Kommentarer
Postat av: heidus

Jeeeee :) Colaölen smakar nog int alls så gott :( De e lite som cocis som har stått jätte länge uppe jaa och eftersmaken är sen nån gammal öl :D

2011-02-26 @ 17:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0