Är i Rusko

Jag befinner mig just nu i Rusko hos min mamma. Vi har varit på spinning och snart skall vi äta tacos, men för övrigt har dagen varit lika slö som igår och fredagen. Har inte haft något att skriva heller... Men imorgon blir det andra bullar! Jag skall vakna tidigt och åka till bibban samtidigt som mamma far på jobb! Skall försöka sitta där i minst fem timmar och på kvällen blir det Combat igen.

Jag har också lust att shoppa, men när jag tänker efter... Vart behöver jag nya kläder? Till biblioteket? Mitt sociala liv kommer ju att vara ganska minimalt cirka en månad framåt. Dock har vi bestämt oss med vännerna för att hitta på något roligt varje veckoslut. Ingen klarar ju av att isolera sig på det sättet!

Nu blir det tacos!


Hugo värmer sig framför brasan

Kommentarer
Postat av: CJ

Cute! :)

2011-02-21 @ 17:43:31
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0