Protein shake

Jag har alltid tyckt att det är lite onödigt med alla möjliga recovery drinks, protein bars, protein shakes m.m., men för några veckor sedan fick jag för mig att köpa en protein shake för att jag inte kom på något bättre att stoppa i mig efter en träning. Det smakade förvånansvärt gott faktiskt! Man är alltid så hungrig efter en träning och proteinet hjälper ju musklerna att återhämta sig (och växa, hehe). Dessa är dessutom behändiga att ha med sig!


Har även prövat på ett annat märke, men det var inte alls gott. Denna smakar typ vanlig milkshake!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Den är jättegod, söt header förresten. :)

Jag undrar om vi skulle kunna följa varandra via Bloglovin'? Isåfall skriv till mig när du lagt till mig, så lägger jag till dig. Eller om du vill kan du ju bara kommentera, så får du en kommentar tillbax. :D

Kram ♥

2011-04-02 @ 11:52:58
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0