Loppis imorgon

Hejhejhej! Jag kom hem för en timme sedan, har varit på jobbet och till Ikea och ätit köttbullar. Om en timme skall jag iväg igen, denna gång till gymmet på en Combat-timme. Imorgon skall jag inte jobba, men istället skall jag föra en massa saker på loppis! Det blir en hel del cyklande och körande (måste cykla till min pappas jobbplats för att låna hans bil), men det kan bli helt roligt. Tycker om att rensa klädskåpet och sälja gamla kläder! Jag kommer hem runt åtta idag och skall alltså spendera resten av kvällen med att välja och prissätta kläder och annat. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg din kommentar på kissies blogg och klickade in av en slump, sen märkte jag att jag är bekant med din syster. Tänk vad världen är liten ibland

2011-04-06 @ 17:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0