Drömmer om mina kommande resor

God morgon (och glad påsk förresten)! Jag har precis vaknat och det känns så skönt! Jag var igår igen supertrött och somnade hela tiden på kvällen. Hoppas det inte blir så idag igen, det är frustrerande!

Hursomhelst, igår har jag och min syster betalat en resa till Rhodos den 22. maj. Nu har jag alltså 3 härliga resor som jag ser fram emot: Alanya den 1. maj (om en vecka!), Rhodos den 22. maj och New York den 15. augusti! Till Alanya skall jag med mina vänner, till Rhodos med min syster och till New York med min familj! Det kommer att gå en hel del pengar, men jag jobbar ganska mycket just nu! Jag var igår i glasskiosken och det kom massor med kunder. Väldigt bra övning och mina glassbollar blir bättre för varje gång, haha...

Nu skall jag ta och äta något och sedan sätta bykmaskinen på. Jag tänkte senare lägga lite bilder på mina nya navelsmycken (heter det så?) och på vår utflykt till Kimito! Ha det bra!


Alanya (kan inte fatta att det är så snart!)

Rhodos

New York babyyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0