Trögt

Som rubriken säger är jag otroligt trög just nu. Jag är i Rusko och kom hit för att läsa, men har jag läst en enda sida? Jag har skrivningar i finska imorgon, det är svårt att läsa till dem, men på fredag har jag hälsolära och nästa måndag tyska och franska. Det lär bli att improvisera... Jag hatar mig själv lite. Men som tur är är jag redan vaken och får kanske något gjort idag. Kanske. Nu blir det morgonmål och sedan skall jag försöka ta mig i kragen. Hehe.

Har inga bilder att visa just nu heller, men ett inlägg utan bilder är väl bättre än inget inlägg alls. Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Anna med A

Hoppas du får en fin Söndag :)

2011-03-20 @ 09:12:50
URL: http://annaavs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0