Stannar hemma

Min avsikt var att gå till biblioteket varje dag den här veckan, men... Jag är sjuk. Igen. Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta, detta är andra gången på två veckor. Idag mår jag dock bättre... Igår hade jag över 38 grader feber, var spyfärdig hela förmiddagen och hade sådan muskelvärk att jag inte kom upp från sängen. Jag fick förstås inte heller något läst, så jag skall försöka läsa hela dagen idag. Yeah right.

Trots att gårdagen för övrigt inte var så värst lyckad, så fanns det även några bra saker! Det var den internationella kvinnodagen och jag fick blommor! Haha, ja. Vi tittade även Twilight - New Moon. Jag tycker att den var lite oklar på något sätt... Åtminstone inte lika bra som ettan. 

Nu skall jag ta fram boken och försöka få något att fastna i huvudet. Vi hörs!


Mina tulpaner!
Jag fick även ett hjärta av ketchup på min tallrik, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0