McDonald's & DHW

Jag skrev inte igår något för att jag helt enkelt inte hade något att skriva om. Jag var på Attack, hos min pappa och äta och hemma. Dagens höjdpunkt var när vi hämtade mat från McDonald's och såg på Desperate Housewives. Älskar serien, har sett varje episod! Eva Longoria är en av mina absoluta favoriter!

Idag skall vi gå och shoppa och sedan skall vi köra till Rusko och ge tillbaka bilen. Skönt att jag vaknade hyfsat tidigt idag, lite andra bullar än förra söndagen... Nu kurrar min mage, skall äta något och sedan laga mig färdig! Ha en bra dag!




Det var väldigt länge sen senast!

Kommentarer
Postat av: MOAA - MITT LIV SOM TONÅRING!

älskar också desprate !:D

2011-03-06 @ 11:26:57
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0