HEMMA

Jag vet att jag suger, men jag har varit hos min kusin och idag har jag tränat hela dagen! Seriöst, jag vaknade 07.30 och klockan 8 kom min mamma och syster och hämtade mig. Vi åkte till Nådendal och klockan 9 började programmet med lite morgongymnastik. Efter det var vi på värmeyoga, BodyAttackS.W.A.T, två danslektioner (jag vet inte om jag sagt detta tidigare, men jag "hatar" att dansa för att det helt enkelt inte är min grej så jag kunde inte riktigt utnyttja danslektionerna, men lite svettig blev man åtminstone!), ArmyBic och sedan gick vi ännu och simmade! Känns härligt, men vet inte hur jag känner mig imorgon? Kommer jag upp från sängen?

Imorgon är det dags för studentskrivningar igen. Jag har inte riktigt övat/läst, speciellt inte idag, men det är modersmål och jag vet inte riktigt hur man läser på det... Får bara hoppas på det bästa! Nu skall jag gå och se på Sex and the City- filmen, återkommer senare eller imorgon. Ha det bra! 




Två bilder från idag. Det var en stor gymnastiksal och så fanns det mindre utrymmen där t.ex. yogan hölls. Den andra bilden är tagen på en av danstimmarna, jag ser helt lost ut (vilket jag var också). Är typ genomvåt efter S.W.A.Ten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0