Hemma från skolan och bibban

Jag skulle vakna klockan 8 idag och sedan gå till bibban och till skolan, men... Min vana trogen så försov jag mig och vaknade istället klockan 11.20. Jag hoppade upp från sängen och fick nästan springa till skolan för att hinna äta där. Jag kollade även mina resultat av hörförståelserna och blev lite förvånad. Min franska gick typ som jag hade förväntat mig, det kunde t.o.m. ha varit värre, men tyskan gick oväntat bra! Jag fick bara 5 poäng sämre i tyskan än i engelskan, och min engelska gick ju bra. Nu får man bara hoppas på att poängantalet inte sjunker till de slutliga resultaten.

För övrigt är jag av någon anledning lite irriterad just nu och skall snart fortsätta läsa här hemma. Har inte riktigt något annat heller att göra och jag har äntligen fått lite motivation nu. Skall ta och utnyttja det så länge som det håller!


På biblioteket (tagen med min Samsung Galaxy S, rätt bra kvalité!)

Kommentarer
Postat av: m-mm-

Bra Minna! Kämpa på och läs duktigt:)

2011-03-01 @ 18:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0