God natt!

Jag skall inte helt ännu gå och lägga mig, men jag tänkte åtminstone stänga datorn snart. Jag känner mig ovanligt trött, men det måste vara på grund av träningen. Dessutom har jag idag igen suttit många timmar på biblioteket... Det tär väl på krafterna, det också. Det känns bra med rutin, jag skall försöka gå till biblioteket varje dag några veckor framöver. Åtminstone på vardagarna. Min takt borde kanske vara lite snabbare, men jag får i varje fall mer gjort än om jag satt hemma... Och ännu har jag ingen bråttom!

Tyvärr har jag inte riktigt tagit några bilder de senaste dagarna... Har varit på biblioteket, på gym och gått omkring i mina abikläder. Kanske jag skall försöka imorgon? Senast på veckoslutet! Nu blir det i varje fall god natt!


Typ jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0