Ett ämne överstökat!

Hehe, 5 more to go. Men modersmålet är värst och tar mest tid! Jag vet inte hur det gick, men det kändes helt okej. Jag valde uppgift nummer 11, i vilken man skulle ta del av en artikel och diskutera ifall internet gör folk (främst då ungdomar) dumma. Hmm, hade vädligt starka åsikter i den. 

På fredag är det dags för engelska. Jag vet att min blogg inte handlar om så mycket annat än mina studentskrivningar just nu, men det kommer att ändras! 2 veckor så behöver jag (förhoppningsvis) aldrig mer tänka på studentskrivningar. Hoppas verkligen... Med tanke på hur mycket jag skriver om dem borde jag väl ha övat en hel del också, men så är det tyvärr inte. Känner mig lite värdelös, men jag klarar mig väl!

Jag skulle faktiskt vilja färga håret också, men jag orkar inte. Det är ändå ingen som ser mig nu? Haha. Visst brukar jag gå till skolan för att äta och till biblioteket, men det känns onödigt ändå. Jag har inte heller någon lust att gå ut på veckosluten, men det lär bli fest för hela slanten om 2 veckor!

En osammanhängande bild, men i brist på annat visar jag mitt nya läppglans! Fick den i en s.k. "goodiebag" igår (haha). Använder aldrig läppglans (så jobbigt när håret klistrar fast på läpparna!), men kanske jag ger denna en chans? Gillar färgen!

P.S. Fan för min muskelvärk!

Kommentarer
Postat av: MAKEUP : Lórien

ååh, va fint :D

2011-03-16 @ 11:38:16
URL: http://niightfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0