BACK ON TRACK

Hejhejhej, en glad Minna här som skriver! Tack för ert tålamod, nu återgår jag till vanlig uppdatering! Min sista studentskrivning ägde rum igår, det var franska och tyska som gällde. Gick sådär... Så svårt att säga. Har fått de preliminära resultaten av modersmålet, engelskan och finskan. De gick alla riktigt bra trots mina dumma misstag. Ligger dock nära gränser i alla dem, och om jag blir på den sämre sidan blir jag riktigt arg! Får bara skylla mig själv. Förra fredagen skrev jag hälsolära, har faktiskt inte en blekaste aning hur det gick. Tiden ville inte riktigt räcka till. Jag vet att jag kommer igenom, men jag hade aldrig förr skrivit ett realprov och visste inte riktigt vad de sökte efter i svaren... Dessutom verkar det som om alla skrivit väldigt långa svar, medan mina bara var en sida långa!

Igår var vi självklart och firade att skrivningarna är slut. Kvällen var... konstig. Vi var på en klubb som vanligtvis är helt fullproppad, men igår var den helt öde. Dessutom var nästan alla som var där från vår skola. Roligt och tråkigt på samma gång! Cami kom övernatten till oss, och vid tretiden(?) drog vi hem (drog, haha, känner mig svensk). Vår vana trogen köpte vi en pizza på vägen. (Hahaha, Cami sa till honom åtminstone tre gånger "kom ihåg att sätta i ordentligt med fyllnad!")

Det känns helt konstigt att jag inte "har något att göra" nu. Det känns fel att bara sitta vid datorn och göra saker som man faktiskt tycker om. Jag läste inte alls mycket till mina skrivningar, men jag hade hela tiden dåligt samvete. Det kändes t.ex. helt fel att shoppa! Det finns dessutom inte jobb nu så jag kan inte jobba. Skönt egentligen... Skulle dock smaka med lite pengar!

Blev ett lite längre inlägg nu, men hade ju mycket att catch up! Min dator är fortfarande sönder, tror jag är tvungen att gå och byta en av delarna. Fan... Om jag får bilen blir det loppisrunda med Cami imorgon, roligt! Annars borde jag städa. Har lite ångest över det. Nu blir det i varje fall kvällsmål och någon bra bok! Härligt att få läsa på något annat än skolböcker! God natt!

Kommentarer
Postat av: m-mm-

Hej Minna!

Bra jobbat hela våren, nu kan du slappna av!

2011-03-30 @ 16:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0