Måndag

Jag är så glad, jag var redan ganska säker på att jag inte kan fara till Stockholm idag för att jag har ett prov imorgon, men efter att ha varit till skolan idag och pratat med rektorn och ringt till en lärare så blir det sen också av! Jag får göra provet på onsdag istället, roligt att fara till skolan sådär nästan rakt från terminalen, men det blir säkert bra. Skall försöka läsa lite på båten, hehe... 

Så fort Oscar kommer hem skall vi laga pizza och så borde här verkligen städas. Dock borde jag också läsa på prov och göra på mitt bildkonstarbete... Hmm, prioritering? Pizzan först!


Glada jaaaaag


Kommentarer
Postat av: RebeccaPersson

hejhej, vilken söt blogg! :D



är bara tvungen att påpeka att den där tröjjan såg extremt mysig ut ;D hah

2011-02-03 @ 10:37:56
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0