Varit på Combat

Jag är "back on track" och har precis varit på Combat! Tråkigt att det blev en veckas paus, men vad kan man åt att man blir sjuk? Inte så konstigt att man blir det heller... med tanke på vädret. Snart skall jag ta en dusch, äta ett hälsosamt kvällsmål och se på TV eller läsa. Hmm, vilket väljer jag månne?

Jag hörde idag att de preliminära resultaten av alla våra hörförståelser har kommit till skolan och jag skall imorgon gå och kolla. Jag vet alltså redan resultaten av finskan och engelskan (jag fick samma poängantal i båda, vilket betyder att engelskan gick väldigt bra och finskan okej), men nu är det tyskan och franskan kvar... Jag har en riktig jäkla klump i magen. Jag kommer att vara så besviken på mig själv att jag troligtvis sitter hela morgondagen i bibban och tvingar mig själv att läsa. Men kanske bättre så. Nu skall jag i varje fall hoppa i duschen!

En bild som togs på lördagen. Haha, gillar kattens min! Den älskar att bli fotad med mig?

Kommentarer
Postat av: anna

Gud va vacker du är människa :O :)

2011-03-01 @ 17:04:41
URL: http://annamariakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0