Torsdag!

Jag är helt ute av dagarna, höll först på att skriva tisdag och sedan onsdag i rubriken... Så blir det när man inte har någon vanlig skola! Jag kom precis hem och har haft en super dag. Först ordnade vi program åt de yngre i skolan, sedan hade vi vår lärarsketch (gick myyycket bättre än jag trott!) och sedan körde vi omkring på ett flak runt stan med alla andra abiturienter i Åbo. 

Om ungefär tre timmar skall jag vara i terminalen för att gå på vår abiryssning! Den får lov att bli den bästa kryssningen någonsin, vi har ju betalat skjortan för att gå på den. Före det tänkte jag ta en kort power nap, hade inte egentligen tänkt göra det men känner att det kan vara bra... Fick inga superbra bilder från dagen men visar några i varje fall!


Kia, Laura & Cami

På flaket
Jag & Sarorna

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söta bilder <3 kram <3

2011-02-17 @ 15:57:40
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Lina

åhh vad roligt med kryssning :D

2011-02-17 @ 20:50:50
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0