Story of today

Hej, idag vaknade jag med världens hemskaste magont. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, jag skrek och vred mig i typ två timmar innan jag förstod att ta två värktabletter. Kände mig direkt sömnig och somnade och vaknade just. Jag har alltså inte gjort något annat på hela dagen än lidit av magont och sovit. Jag har inte ens ätit. Nu mår jag dock bra (det hjälper alltid att sova) och skall snart ta och äta något.

Vi hade jätte roligt igår och jag tog även massor av bilder. Synd bara att jag misslyckades i alla. Skall snart se ifall det finns en enda som går att publicera...


Kommentarer
Postat av: Carro&Mika

Vilken snygg och enkel blogg du har :) <3

2011-02-27 @ 19:40:28
URL: http://lattegrisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0