Nej nu...

Jaha, så har febern stigit till 38,5 igen. Den har hållits nere hela dagen, men tydligen var det bara tack vare värkmedicinen. Jag blir så förbannad, jag har upplevt det här för bara två månader sedan! Då började allting som en vanlig förkylning (trodde jag åtminstone), men när febern inte ville sjunka efter typ fem dagar drog jag mig till läkaren. Sist och slutligen låg jag hemma i två veckor med lunginflammation. Nu har jag dessutom ont i revbenen på vänstra sidan, det sticker till typ några gånger i minuter? Hmm? Äh, jag vill ju på Camis födelsdagsfest på lördag! Tjejkväll och allt! 

Från en sak till en heeelt annan. En liten parentes kanske... När jag var typ 8 år gammal fick jag hål i öronen. De första månaderna gick helt bra, men plötsligt infekterades hålen. Jag menar verkligen infekterades, det såg helt förjävligt ut. Jag var förstås tvungen att låta dem läka, men när jag var 11 år prövade jag på nytt! Denna gång gick det igen bra till en början, men efter att jag en gång prövade på örhängen som inte var av äkta silver infekterades de på samma sätt igen. Jag har på sistone fått en sådan brinnande lust att pröva ännu en gång! Brukar man inte säga att tredje gången gillt..? Jag som älskar stilen att bara ha bara ett örhänge!  


Smycken från Gina Tricot och JFR... Några exempel bara. Och jag borde självklart använda bara äkta silver.
Skall även lugna ner mig med dessa kollage... Är bara smått uttråkad, haha.

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- fina smycken !

2011-02-24 @ 01:11:32
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Stackare! :S

2011-02-24 @ 13:01:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0