Lördag

Goddag! Jag har fått mig själv upp från sängen nu och skall just äta ris med kyckling, jag är såhäääääär hungrig! Hade det riktigt roligt igår (trots min frustration!) även om många lärare for ganska tidigt... Maten var god och sällskapet roligt! Idag skall jag få gäster, några vänner kommer hit och vi skall ha en lugn kväll med spel och god mat! Före det måste det städas... igen.

Jag har inte ännu gått igenom alla bilder (det finns typ 200, jag lämnar alltid min kamera någonstans på bordet och så får alla ta bilder med den, haha, bra taktik!) men lägger några som kommit emot hittills. Det blev tyvärr inga bilder på min klänning, hann inte ta bilder hemma och så glömde jag det lite. Synd!

Sara, jag, Marielle & Sara
Fina Marielle!

Citronkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0