Trött

Jag är sååå trött just nu! Vaknade vid fem idag, cyklade till jobbet, cyklade till biblioteket för "möte" (som det ser ut nu börjar jag mitt jobb på glasskiosken nästa tisdag!) och kom inte hem förrän vid sju på kvällen! Ögonen bara hänger... Skall gå och sova efter detta, imorgon blir det jobb igen. På torsdag skall jag möjligtvis föra saker till loppis och på fredag blir det kanske jobb igen. Jag sov riktigt dåligt förra natten för att jag var medveten om att jag måste vakna så tidigt idag. Vaknade med en halvtimmes mellanrum hela natten och trodde att jag försovit mig. Lite jobbigt, hoppas jag sover bättre i natt! God natt!


Omotiverad bild, men jag köpte en Brejk idag och det är nog något av det godaste som finns!

Kommentarer
Postat av: Nina Persson

Fin blogg! Allt bra? :)



Gå gärna in på min blogg, och jag hoppas du stannar! :)

2011-04-05 @ 22:25:02
URL: http://ninaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0