Trött kväll igår

God morgon! Haha, jag var igår till butiken och köpte två böcker samt ingredienser till både plättar och jordgubbskvarg. Jag stekte och åt plättar (de blev riktigt goda trots att jag brände de första för att jag försökte göra många saker samtidigt...), men någon jordgubbskvarg eller läsning blev det inte. Jag somnade på soffan före klockan elva! Idag vaknade jag före klockan åtta och kunde inte somna om...

Just nu sitter jag här och sörplar i mig en Varma koppen medan jag snyter mig var femte minut. Trodde att jag höll på att bli frisk redan, men nej! Jag vaknade många gånger på natten till att det tog ont att svälja. Tror inte att detta hinner gå om tills imorgon, speciellt med tanke på att jag inte alls hinner vila. Idag måste jag åtminstone diska, städa, tvätta byke, packa och dessutom gå på jobb. Som det ser ut nu får jag spendera min kväll ensam hemma för jag måste verkligen bli bättre tills imorgon! Roligt... 


Är en mästare på plättar!

Vilken skall jag läsa? De två pocketböckerna köpte jag igår, Gamla Stan-morden hade jag från förut. Har hört att de alla skall vara riktigt bra. Tror det blir någondera av pocketböckerna för de väger mindre i resväskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0