Skor och ny design?

Tjo! Just som jag skrev igår att jag har så bråttom hela tiden så gick jag och blev sjuk! Inget allvarligt dock, har bara sjukt ont i halsen och lite feber, men jag blev hemma från jobbet idag. Nu är jag väldigt glad att jag jobbar, jag har nämligen haft ganska tråkigt idag... 

Hursomhelst, jag har kommit på att jag vill göra en ny design! Något vitt och fräscht såhär inför sommaren. Problemet är att jag inte har några bra bilder på mig själv och jag lyckas sällan bli bra på bilder, men kanske vi tar några snygga bilder i Turkiet. Jag skall börja planera så fort jag gjort färdigt mina inbjudningar till min studentfest. Inte för att det är så stor skillnad, men jag gillar sådant.

En annan sak som jag funderat på idag är skor till min studentfest. Klänningen har jag ju köpt för många månader sedan, men jag har fortfarande ingen aning hurdana skor jag skall ha. Högklackat skall det vara, men vilken modell och färg? Jag tror det blir att beställa från nätet, men jag har ännu inte hittat något perfekt. Hmm...


Försöker leta inspiration, men ingenting passar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0