Skönt veckoslut!

Jag tog det lugnt igår och jag tar det lugnt idag, är hos min mamma i Rusko och bara är. Skönt efter att ha jobbat hela veckan! Jag skulle ha kunnat gå till en kompis på födelsedagsfest igår, men jag var otroligt trött efter att ha vaknat vid fem och sedan jobbat och tränat fram till klockan sex. 13 timmar alltså! Istället åt jag varma smörgåsar, tittade på tv och somnade på soffan. Hehe...

Idag har jag vaknat lite efter klockan 8 (!) och redan hunnit med allt möjligt. Jag har fört mer saker till loppisen (det hade gått en hel del på en dag!), varit hos min pappa, varit hemma, varit till apoteket, varit på en Attack-timme och så var vi till butiken! Nu har jag varit i duschen och väntar på att få mat. Det blir mammas leverbiffar med potatismos och godis/glass till efterrätt. Jag försökte göra chokladskålar igår, men resultatet blev sådär. Ett nytt försök idag!

Hoppas alla har ett trevligt veckoslut!




Det började bra...

... men vad hände sedan?

Kommentarer
Postat av: Lisaa

fin blogg! (:

2011-04-09 @ 16:04:18
URL: http://bloggarelizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0