Shopping hela dagen

Hej hå! Jag har precis kommit hem efter att ha varit och shoppat i cirka fem timmar! Jag har haft bilen så vi har varit till Mylly, Ikea och Citymarket. Fick med mig bl.a. en väska (måste visa den senare, gillar den massor!), spännen, underkläder och en lampa! Vi köpte även lasagneingredienser, tänkte laga det imorgon eller på tisdagen. Blir spännande att se hur jag lyckas... 

Som jag skrev igår var vi ute igår, men kvällen var verkligen misslyckad. Jag tappade mina vänner och gick tidigt hem, ensam och fattig! Haha. Som tur fick jag ett meddelande idag angående jobbet på glasskiosken. Ser ut att jag faktiskt får det, roligt! Nu skall jag i varje fall föra tillbaka bilen, återkommer senare!




(Bilden är från Wikipedia)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0