Härligt!

Goddag! En vanlig lördag skulle det ännu kunna vara morgon för mig, men på sistone har jag vaknat varje morgon runt nio! Jag har idag redan hunnit träna i två timmar, var klockan tio på Pump och kvart över elva på Combat. Sköööööönt. Vi gjorde ingenting speciellt igår kväll - var till butiken, tittade det senaste avsnittet av Desperate Housewives och somnade sedan, typ. 

Jag vet inte vad jag skall hitta på idag, jag tror det blir fest av något slag men vet inte ännu hur, med vem och var! Emmi kommer antagligen hit vid sju eller åtta och sedan får vi se. Jag skall även försöka städa färdigt idag... Det blir att sätta bykmaskinen på en tredje gång, torka damm, damssuga, tvätta golv och speglar och städa undan saker. Jag har lust att fara till Ikea och skaffa något nytt som skulle piffa upp inredningen här, men jag borde verkligen inte. Försöker faktiskt spara pengar nu när jag inte vet när det nästa gång finns jobb. Dessutom har jag ingen bil och bussen kostar. Kanske någon dag när jag har bilen? 


Nougatglass med grädde och kakao, åh... Denna är från igår kväll, men jag tror det blir en likadan portion efter middagen!

Kommentarer
Postat av: Saga

Tjenare ! Allt bra med dig ? :)

2011-04-02 @ 13:17:20
URL: http://knasbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0