Söndag

Idag blev det lite sånhän dag igen att jag försov mig och hann inte göra så mycket annat på morgonen än slänga på mig kläder och borsta tänderna. Typ. Klockan ett skulle jag nämligen vara hos min pappa och äta... Efter att ha varit där i några timmar for jag rakt till gymet och på 60 minuters spinning (jag gjorde det!). Cami har nu också tagit ett 3 månaders kort och det kommer att vara mycket roligare att gå på timmarna tillsammans!

Imorgon lär det bli BodyCombat... Vi skulle idag egentligen på BodyPump men när vi väl var på plats såg vi att det var en annan ledare (vad heter det? Den som drar timmar på gym?) än jag trott så min mamma (som också var där) övertygade oss att gå på spinning istället. Bra val! 


Gym2000 (gamla bilder från deras sidor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0