En sjukling här som skriver

Jag tror att min kropp motsätter sig all sorts intellektuell verksamhet! Som jag lovade igår vaknade jag tidigt idag och klockan nio satt jag på biblioteket. Runt klockan tre drog jag mig hemåt och nästan omedelbart fick jag en hemsk huvudvärk, och om någon timme började även febern stiga. Just när jag kollade låg den redan vid 38. Fan! Jag har alltså inte gjort så mycket annat idag än legat i sängen och huttrat och tyckt synd om mig själv. Ingen Combat blev det heller idag..

Innan jag kom hem köpte jag en stickad klänning eller vad man nu skall kalla det. Gillade den inte alls som klänning, men tänkte pimpa den till en tröja. Får se hur det går, är inte någon mästare direkt på sådant... Måste ta och visa den i något skede!

Tillsvidare blir det bara två bilder från gårdagens middag:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0