Måndag

God morgon! Jag har precis vaknat (har som sagt ingen skola mer!) och satt mig framför datorn. Jag har faktiskt lite muskelvärk efter igår, skönt! Vad skall man hitta på idag då? På kvällen bär det av på Combat (ifall jag får en plats, timmen är ännu också fullbokad, men det brukar börja komma lediga platser några timmar före..) men nu på dagen då? Borde man vara duktig och kanske öppna skolböckerna? Kanske?

Just nu håller jag i varje fall (igen) på att surfa runt på Bodycandys sidor. Jag behöver nya smycken till min navelpiercing och det är en väldigt billig och bra sida, men det finns ett problem - de har helt för mycket varor! Jag kommer aldrig att orka gå igenom hela utbudet! De har massor med olika kategorier och så har en kategori 40 sidor?! Dessutom är nästan allting så fint. Det känns lite onödigt att köpa 10 olika smycken när det ändå är så sällan som någon ser dem, men några kan jag väl beställa... 



Min avsikt var egentligen inte att göra ett kollage med bara turkosa/blåa och färggranna smycken, men de är så snygga! Ringen föll jag också för... Skall beställa så fort jag kan välja. Beslutsångest!

Kommentarer
Postat av: Nellie

Förstår dig, alla var ju jätte fina! :D

2011-02-07 @ 12:08:26
URL: http://nelliiesplace.blogg.se/
Postat av: ida

åh, fina! funderar själv på hål i naveln. gjorde de ont eller? haha!

2011-02-07 @ 21:04:44
URL: http://karlssonhjelmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0