Mina studentskrivningar

Jag har exakta tidpunkter för mina skrivningar, men ändå har jag så svårt att planera min läsning. Kan bero på att jag skriver så många ämnen att jag inte vet var jag skall börja. Eller så många ämnen skriver jag inte, och dessutom är det fyra språk + modersmål + hälsolära, men det känns som mycket. Hmm...

Jag märkte igår att mitt hår också håller på att lossna. Jag tycker inte att jag stressar alls för mycket, emellanåt känns det som om alla andra tar allting på mycket större allvar och läser som galningar, men varför lossnar mitt hår då?! Haha. Skulle vara helt roligt att ha det kvar. Kanske man inte skall planera så mycket... 



Kommentarer
Postat av: Sigrid (sigrideleonoras.blogg.se)

Usch så mycket prov :s

Jättesöt blogg!

2011-02-24 @ 19:09:50
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0