Har varit slö

Jag kom hem från båten redan igår kväll någon gång runt åtta, men har varit otroligt trött och bortsett från att jag var hos min pappa idag och åt lasagne så har jag bara luggit på soffan. Men resan var awesome! Vi åt god mat, festade hela natten, njöt av sällskapet och hade allmänt trevligt. Jag måste erkänna att jag gick och sova nio på morgonen... Överdrivet kanske, men så ofta är man ändå inte på båten. Säkert därför som jag somnade på soffan också igår när vi hade några kompisar hos oss, haha. 

Nu har jag läslov i typ en månad. Den 14.3 fortsätter mina skrivningar med essäprov i modersmål. Jag behöver verkligen läsa, men jag måste anstränga mig så mycket för att orka. Jag borde kanske även jobba lite, men jag orkar inte med att både läsa och jobba dagarna långa. Kanske kan jag jobba en dag i veckan eller något, men jag har hur mycket tid som helst att jobba efter skrivningarna. Nu skall jag koncentrera mig på att läsa och träna. Jag skulle idag till gymet, men det var stängt. Typiskt... Blir spinning imorgon istället!

Ikväll skall jag inte göra något speciellt, är ännu också helt slut. Jag lägger upp några bilder från båtresan nu, men jag skall i något skede lägga in mera bilder både från bänkskuddardagen och kryssningen, bara jag orkar gå igenom dem alla. Det är inte nu!

Buffet
Öl och vin i kaffekoppar... Var nödvändigt för att alla bara fick två glas!

Marielle, Anthea, Emmi & Sara

Vi fick för oss att göra kullebyttor på natten, och inte bara en gång... Hade ont i varenda en muskel nästa dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0