Age is compulsory, wisdom is optional

Tjeeeenareee, idag har jag haft en lite otrevlig hörförståelse i tyska och en omöjlig i franska, och dessutom har jag fått tillbaka några resultat som jag inte är nöjd med. TROTS detta så kan jag inte vara på dåligt humör, för nu är det bara skriftliga prov kvar. Sköööööööööönt! Imorgon lär dessutom bli en fantastiskt rolig dag (trots att man inte får ha för höga förväntningar). Vi har varit i skolan till klockan fyra idag och målat plakat, täckt fönster med sopsäckar och övat på vår sketch. Måste se till att ta kamera med imorgon!

Om en stund skall jag iväg på Combat igen. Efteråt måste jag duscha och packa en massa, både till skolan imorgon och till kryssningen imorgon kväll. Annars får jag för bråttom imorgon. Nu skall ja rusa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0