Beställning

Det är en tid sedan jag skrev ett inlägg om Bodycandy och om deras fina smycken, men vi (jag & min syster) har inte förmått oss till att beställa ännu heller... Idag skall vi dock göra det! Jag har nu äntligen lyckats bestämma mig och så fort hon också gör det så skall vi skicka iväg beställningen. 

Goddag förresten! Jag vaknade hyfsat tidigt idag, runt tio, och mår mycket bättre än igår. Jag har redan hunnit läsa en hel del, och skall precis fortsätta. Hoppas alla har en trevlig onsdag! (Jag var tvungen att kolla i kalendern vilken dag det är idag, haha)


Detta skall jag ha! Gillar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh navelpiercingarna va skitsnygga :o

2011-02-23 @ 17:59:10
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0