3 videor

Jag mår (tillräckligt) bra idag och skall snart iväg till skolan och äta, vi lär få fastlagsbullar! Efteråt tänkte jag också gå och gymma lite, så jag kommer nog hem först på kvällen.

Har inte så mycket annat att skriva nu, men istället delar jag med mid tre videor som jag tittade på igår. I den första videon håller Steve Irwins dotter Bindi Irwin ett rörande tal om sin pappa på hans minnesceremoni (detta valdes till årets TV moment i Australien), den andra videon får tala för sig själv (kanske Kissie borde lite tänka på konsekvenserna av sitt beteende) och den tredje är en en intervju av Charlie Sheen som gjorts till en låt! Många har säkert redan sett den, men den är faktiskt bra!








Kommentarer
Postat av: MALIN

Haha, den med Charlie Sheen, klockren :)

2011-03-10 @ 13:47:33
URL: http://maliinbeerg.webblogg.se/
Postat av: M E R E I

- haha charlie alltså!

2011-03-10 @ 14:11:32
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0